شندآباد

من نیز متعلق به شندآباد هستم

شندآباد

من نیز متعلق به شندآباد هستم

روزگاری چند اما گذشت ...

روزگاری چند اما گذشت ...

روزگاری که هشت سال صبر و پایداری در برابر کوتاه فکران زمان ، کوتاه فکرانی که با در دست گرفتن 8 سال از حکومت ریاست جمهوری آن ایران و مردم ایران را 50 سال به عقب برگرداندند و بی ملاحظه کوفتن و کوبیدند اما ما نیز آن روزها را فراموش نمی کنیم زمانی که می گفتیم این روزها نیز بگذرد .

اما این روزگار بی آن که به من و تو و آن بنگرد خواهد گذشت و این خفت و خواری برای کسانی خواهد بود که این هشت سال به مردم ظلم کردند و مردم را خس و خاشاک نامیدند در حالی که خود از گو... هم بدتر بودند فرهنگ ما نمی تواند این کلمات را به زبان بیاورد اما مردم هر چه بی ادبی بی عفتی و... بود در این هشت سال از حکومت کوتاه فکران اصول گرا و تندروان آن یاد گرفتند پس باید به زبان خودشان آنان را صدا بزنیم . روزهایی که سخت بود ولی گذشت و این روزگار خوش ماست که تازه داریم پنجره ها رو برای نفس کشیدن باز می کنیم .

و ما همچنان نفس می کشیم و برای بهتر بودن و رسیدن به زندگی بهتر تلاش خواهیم کرد . 

آذربایجان

آذربایجان

             همیشه

          سبز

                           است 

شندآباد ویژه

شندآبادی ها همه  گل هستند و همه رو گل می بینند اما عمرمان را مثل گل هدر ندیم آینده ای بهتر و استوار با اندیشه ای راسخ برای فتح قله های ترقی 

عدم حضور اصلاح طلبان در شورای شهر شندآباد

عدم حضور اصلاح طلبان در شورای شهر شندآباد 

شورای شهر شندآباد از بین اعضای اصلاح طلب اصول گرا انتخاب شدند و به کرسی شورای شهر راه یافتند و هیچ کدام از کاندیداهای اصلاح طلب در این دوره برای عضویت و کاندیدا شدن در انتخابات حضور نیافتند . جالب ترین شعار اصلاح طلبان اصول گرا در شورای شندآباد جمله « نبودم ،نیستم ، نخواهم بود » و... 

پیام تبریک به حسن روحانی

پیام تبریک 

سایت شندآباد بدینوسیله پیروزی دکتر حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی را به ایشان تبریک گفته و از مردم شندآباد بدلیل گرایش اصلاح طلبی و رای بالا به دکتر حسن روحانی تقدیر و تشکر و می نماید.

مردم شندآباد متشکریم 

شندآباد ویژه

شندآباد 

تابستان ویژه در شندآباد را فقط با سفر به آن و حضور در باغات آن می توانید تجربه کنید هلوی شندآباد زبان زد مردم دنیاست و اینجا شندآباد است محل برداشت و کاشت محصول ویژه هلو .

از هلوی های اینجا می توان به انجیری مالکی ، کاظمی ، کارتی و انجیری تازه سیاه و... اشاره کرد که دارای بالاترین برد بین المللی از لحاظ رنگ و طعم و حتی دارویی را می باشند شاید از هلو بعنوان دارو نام بردن برایتان تعجب آور باشد اما خود ملکه انگلستان این میوه را برای لطافت پوست صورتش از ایران و خصوصا از شندآباد توسط دلال های مختلف میوه تهیه می کند . 

پس شما نیز فرصت را از دست ندهید و به شندآباد سفر کنید تا از میوه بهشتی و خدادای شندآباد قبل از این که تمام شود استفاده کنید فقط در این سال 40 روز فرصت دارید .

برای سفر به شندآباد از تبریز 45 کیلومتر به طرف سلماس حرکت کرده و پس از عبور از شهرهای صوفیان و شبستر شما تابلوهای راهنمای شندآباد را خواهید دید که روی یکی از آن ها این متن درج گردیده است : شهر سرسبز شندآباد