شندآباد

من نیز متعلق به شندآباد هستم

شندآباد

من نیز متعلق به شندآباد هستم

خوب شما هم با شندآباد باشید

خوب شما هم با شندآباد باشید 

یادتون می آد تو شندآباد چه بزرگانی زندگی می کردند من می خوام این جا از همه کمک بگیرم و اسامی بزرگان و زحمت کشان سابق شندآباد را درج کنیم .

برای این گفتم سابق که الانی ها خود را روشنفکر می دانند اما دنبال پست و مقام اند ...!!!!


نظرات 2 + ارسال نظر
شبکه مشاورین املاک شبستر شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:07 ق.ظ http://www.amlak-shabestar.ir

اطلاعیه
با کمال مسرت اعلام می دارد که سایت اینترنتی "شبکه مشاورین املاک شبستر" برای اولین بار در سطح شهرستان به آدرس اینترنتی www.amlak-shabestar.ir افتتاح گردیده است. هدف از طراحی این سایت، برقراری ارتباط کم هزینه بین مشتری و خریدار می باشد. شما می توانید با معرفی موارد ملکی به تعداد نامحدود و رایگان با نام و شماره تلفن خود در سریعترین زمان ممکن، مشتری خویش را پیدا کنید. موارد ملکی شما به صورت 24 ساعته در معرض دید بازدیدکنندگان سایت قرار خواهند گرفت.

شندی دوشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:28 ق.ظ

بزرگان شندآباد زیادند امیدوارم خداوند به بزرگانی که از جمع ما رفتند رحمت و به بزرگانی که در میان ما هستند موفقیت عطا نماید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد