شندآباد

من نیز متعلق به شندآباد هستم

شندآباد

من نیز متعلق به شندآباد هستم

خوب شما هم با شندآباد باشید

خوب شما هم با شندآباد باشید 

یادتون می آد تو شندآباد چه بزرگانی زندگی می کردند من می خوام این جا از همه کمک بگیرم و اسامی بزرگان و زحمت کشان سابق شندآباد را درج کنیم .

برای این گفتم سابق که الانی ها خود را روشنفکر می دانند اما دنبال پست و مقام اند ...!!!!


شندآباد

شندآباد 

شندآباد امروز هوای ابری داشت و الان که نصف شب شندآباد است قطره های باران همچنان بر زمین طبل نوازش می زنند و باعات و زمین شندآباد را لطیف تر می کنند .آبی که شندآباد بدان نیازمند است . 

شندآباد به این آب بدان جهت نیازمند است که آب دست کسانی افتاده که از ندانم کاری ها بیشتر می دانند و می دانند که دنبال چه چیزی هستند و دهل سد را برای چی می زنند و این خود بهتر می دانند .

اما این خداوند بزرگ است که منجی این مردمان ساده زیست می باشد . 

و...  بقیه بماند برای زمانی که ....