شندآباد

من نیز متعلق به شندآباد هستم

شندآباد

من نیز متعلق به شندآباد هستم

این بار با تراختور

این بار با تراختور.... 

طنین شعارهایی مثل یاشاسین آذربایجان، زنده باد آذربایجان،یل یاتار، یاتماز تراختور و... چند صباحی است که دل مردم آذربایجان و ترک زبانان ایران را به وجد آورده و نوعی آرایش اتحاد و همدلی را در این دیار روشن کرده است. 

بازی با نفت آن هم در ورزشگاه بزرگ تبریز با تماشاگرانی بالاتر از صد هزار و شور و شوق آنها برای قهرمانی و شروع بازی و اتمام تلخ و شیرین بازی نوید حوادثی را داشت که اتفاق افتاد و پیش بینی حوادث دیگری نیز با این مردم می رود. 

اما آنچه مربیان و اساتید ورزشی و خصوصا فوتبال به آن می پردازند جنبه فنی دارد که دم از تعویض ها، مدیریت تیم، نیمکت، تاکتیک ها، جلو کشیدن یا عقب کشیدن تیم، سیستم حاکم بر دقایق مختلف و خصوصا دقایق پایانی دارد که یکی می گه تونی اله کرد یکی می گه تونی بله کرد ولی این فقط بر می گرده به بازی فوتبال و تمام. 

بازی هر چند از لحاظ فنی یا داوری و یا زیر میزی و.... اشکال داشته تمام شده و رفته و بازی در نود دقیقه و داخل مستطیل سبز سوت اش زده شد و تمام شد. 

.....

مخاطبین عزیز بنا به صلاحدید دوستان مقاله مذکور حذف گردید . 

با تشکر

نظرات 1 + ارسال نظر
z_herfati@yahoo.com یکشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 07:26 ب.ظ

با سلام
و تشکر از وبلاگ زیبا و کامل تان
یک راهنمایی می خواستم اگر برایتان مقدور است شماره آژانس املاک تو شندآباد به من معرفی نمایید. ممنون

آژانس املاک حسین زحمتکار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد