شندآباد

من نیز متعلق به شندآباد هستم

شندآباد

من نیز متعلق به شندآباد هستم

عید قربان

عید قربان 


عید آزادی و رهایی

 

مبارک باد 



ماه خداحافظی با هلوی شندآباد

ماه خداحافظی با هلوی شندآباد

کم کم با سرد شدن هوا هلوی شندآباد نیز رو به پایان هست . گرچه هلو های پاییزه شندآباد در بازار ایران با قیمت بالا و مناسب فروخته می شوند اما باید به یاد داشته باشیم که هلوی شندآباد رو به پایان هست و برای سفر به شندآباد باید هر چه زود تر برنامه ریزی کنید و برای کسانی که اولین باره می آیند شندآباد بگیم که شندآباد یک شهر دوست داشتنی و دیدنی پر از باغات هلوست با عطر و بوی خاص هلو . موفق باشید . به امید دیدار در شندآباد

مردم هنوز در اه نینییم گیر کرده اند!

مردم هنوز در اه نینییم گیر کرده اند!

تصمیم گیری های دولت نهم و دهم محمود احمدی نژاد باعث شده هنوز مردم در اه نی نییم (چکار کنم و چکار کنیم ) و نی نمیک (چکار نکنیم ) گیر کرده اند و از آن فرصت های خوب همنشینی و شب نشینی در برنامه مردم نباشد و مردم تنهای تنها بمونند و بجای همدلی و همکاری در فکر زیر آب زدن و سبقت گرفتن از این و آن باشند و فکر فردای آنهافقط پول در آوردن و قسط دادن و چک پاس کردن باشد و دیگر بس . و این نتیجه ندانم کاری های دولت احمدی نژاد هست که سال ها پس لرزه آن را خواهیم شنید .

اما در گذر این صحبت ها دولت امید و تدبیر پا به عرصه کشور و سیاست گذاشت و به نظر می رسد برنامه مدونی برای حل مشکلات اقتصادی مردم و کشور داد آنجایی که می توان گفت حضور دکتر روحانی در سازمان ملل نقطه این امید بود و قطعا با دریافت جایزه صلح نوبل در خارج از ایران نمایی تازه و پنجره جدیدی باز خواهد شد گرچه در ایران مخالفان تند رو اصول گرایان وجود خواهند داشت اما با حل مشکلات اقتصادی کشور می توان به آینده با امید نگاه کرد .

زیبا بمان شندآباد زیبا...

و این باشد برای بهترین ها 

که شندآباد نیز از بهترین هاست 

برای این بهتره که سرزمین خوبیه ، با مردمان خوب( اما بازهم باید جمعیت را کنترل نمود از هر نظر ...)

برای این که بهترین میوه ها را داراست 

باهوش ترین انسان ها 

که می سازند خود می رانند و این بهترین است ...

اما من بهتر و بیشتر می دانم که چرا شندآباد زیباست و برای چی زیباست .

زیبا بمان شندآباد زیبا...